I <3 KISSIE :D :D :D

Asså vem gillar inte kissie. Visst några kanske tycker hon är lite fööör divig men asså alla gillar kissie på nåt sätt,alla är lite avunsjuka på kissie. Om man hatade henne skulle man inte läsa hennes blogg väl? Asså jag kan erkänna hon är cool,populär,snygg,bra blogg,fina kläder,fint hår och hon lever som i en drömfilm.Alla vill va hennes koompis allla killar gillar henne och hon är rik och shoppar hur mkt hon vill har en egen taxi. Asså lever inte hon lixom lite lyxliv,vem vill inte va som kissie? Se på henne,läs om henne,dröm om henne,suktas om att va henne!

 


Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Hej!

Jag Har en The hills & The city blogg.

Tycker du om serierna så kika gärna in i min blogg

Ha det bra =)

2009-09-09 @ 04:16:26
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: sana

Asså om du kollar på inlägget 'Söta smycken är det 4 frågor':s

2009-11-19 @ 19:28:03
URL: http://sana.blogg.se/
Postat av: Tuva

Alltså hon ser bra ut, men är det inte viktigare att ha något under det långa fejkade håret, något som kallas hjärna?

2010-05-07 @ 20:40:16
URL: http://lonesomemama.blogspot.com
Postat av: Vill bara vara mig själv, inte Kissie

Jag tycker faktiskt inte om Kissie på något sätt. Aa, hon är en diva, men mer jävligt också. Jag har aldrig följt hennes blogg och jag kommer inte göra det heller. Jag skulle hellre vara helt ensam i världen och hemlös än att vara Kissie, och tro mig: jag är inte ensam om det. Men jag är nöjd med den jag är. Utan smink, utan putande läppar, push-up, kort kjol och färgat hår är jag nöjd med den jag är. Varför verkar du inte tycka att sånt är bra?

2011-06-01 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0