tjena hej tjo hejsansvejsan hallå tja hejdär!



Hejssan.Jag bara njuter av sommarlovet,ska va som en äkta blondin på stranden idag heeh.Idag ska jag och sacha och liljon åka o bada vi kanska ska fråga om Albin och niklas vill vfölja med.Vi ska typ bada o sådant.Jag ska sola mig lika brun som kissie hon är så vackert! Besök världens bästa brud : http://kissies.se/ nu ska jag iaf göra mig i ordning för strandkul.Hejdåhejhejbyebye from [email protected]



look of today:något i den här stilden så att jag liknar kissie,albin och niklas kmr säkert inte kunna slita sig loss från blicken....på mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, förlåt men du låter väldigt ung och du ska inte följa såna tjejers spår. Kissie har själv sagt att hon överdriver i allt de hon skriver och att hon inte är så i sitt riktiga liv, jovisst kan de vara roligt att leva lyxigt men man ska ha något i huvet också. Jag råder dig att absolut inte ha henne som förebild. De blickar killar ger dig när du klär dig i sådana kläder är inte bra blickar.

Utan killar kommer att tro att du är lätt. När du har vuxit till dig och vet hur man använder sådana kläder på rätt sätt inte bara för att se sexig ut och få killars uppmärksamhet, så gör det :) men bara när du själv vet vad du håller på med :)

2009-09-07 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0