Ska baka en kaka med ***** i,haha!



                           


Hej snart ska denise komma hem till mig och sova över hos mig.Vi ska ha några gäster så mamma sa att hon tyckte vi kunde baka lite så jag o denise ska baka,men det dom inte vet är att vi ska göra ett bus.När kakorna är klara ska jag o denise göra något jättebusigt,lite bus som kissie o amir brukar göra lixom.Vi ska sätta in plastmyror i kakorna så alla tror det kommit in myror i deras kakor hahahahahahahah! Sen ska jag och denise ta kissie bilder! Vi ska ta på oss mammas ljusa löshår hon hade en gång på en maskerad,det ska vi låna sen ska vi sminka oss mitt hellokitty smink från h&m men vi ska långa mammas rosa läppstift.Det ska bli riktigt kul! Sen ska vi se på en läskig film och poppa popcorn yehaaaa!

Kommentarer
Postat av: Sacha

Hej på deeeej! GUD VAD KUUUUUUL! HIHIHIHI besök min blogg: sachacool.blogg.se

2009-06-22 @ 21:31:47
URL: http://sachacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0