Pimp my IPOD! xD

Heeeeej bloggers!! Ojsan de va ett tag sen jag var inne men nu är jag här och är back on teh track. Idag så är jag ledig från skolan :) .  Jag ska kanske handla julklappar till sötaste vännerna: liljon,sacha och Debnise och Stella. I alla fall tänkte jag starta " go to ninka and talk" jo det är så att många tycker att jag är en väldigt bra lyssnare. Så om du bär på något jobbigt eller så kan du alltid skicka ett mail till [email protected] eller skriva en kommenar och lämmna ditt mail så kan jag svara till baka på mailet om du vill ingen annan ska se det. Sista alternativet är att du går in på kategorin och skriver en kommentar så svarar jag där :) de va de idag,nu,för tillfället!

 

Kram & klapp på kinden :)) // Ninkiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0